pluggar...

Ja, har iaf gjort en liten del av allt det jobbiga jag ska göra. Gjorde klart kompletteringen som jag fick (bajs!) och skrev rent PM:et som vi ska skicka in på torsdag senast. Egentligen borde jag skriva ett pass också till TS1an men jag orkar verkligen inte. Det var korv och mos idag på jobbet (den slår aldrig fel) så jag är sjukt hungrig nu eftersom jag inte åt överdrivet mycket.. Får bli gröt med mjölk och färsk frukt nu:)

Pärlan är iväg och tränar och sen ska han laga middag medan jag är och tränar:) Han är rolig som tar med alla sina pulverburkar:)

Imorgon är det ULLARED!!!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hehe ja visst har jag =). Johan säger att jag äter kärringgodis :)... bara för att det i hand påse bara finns giftigt färgglada godis :D! Kram

2010-03-18 @ 19:52:55
URL: http://jennienennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0