Solens strålar värmer..

Har precis kommit hem från jobbet och sitter och väntar på Sofia. Vi ska dra och fika en snabbis och bara prata skit! Me like! Sen blir det hem och fixa och laga middag innan det är dags för sen match. (21:00) Inte riktigt okej med tanke på att jag ska upp i ottan imon och jobba..

Efter jobbet imon har jag en del att ordna med innan helgen. Ska först och främst köra ett pass på crosstrainern, handla kalasgrejer och kanske t.om. städa om jag orkar. Alternativet är att plugga och det har jag VERKLIGEN inte lust med. Fortfarande inte fått någon handledare och det har jag lite ångest för men men.. det lööööser sig..:)

PS. På lördag smäller det!!! DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0