Uppdatering

Har inte skrivit på ett tag så nu blir det väl ett långt inlägg:)

ULLARED:

Mycket lyckat besök, åkte 07:00 och var hemma 20:00 i Kungälv ifen. Jag själv lyckades hålla mig runt 2000 kronor men Pärlan kom nog upp i lite mer. Men det är ju inte så konstigt eftersom han ska få nytt boende snart:) Imponerad av att han klarade att gå så länge!

MIddagen hade gjorde dgaen innan var sjukt god (Nu fick jag sagt det)

Sofia ska bli min nya granne:) Ryktet säger att det blir många Pyjamaskvällar:D


Skolan rullar på, uppsatsämnet fick ändras lite men nu börjar vi få ordning på allt:)


Inte mycket handboll just nu, eftersom B-laget spelat sin sista match men A-laget kvalar för fullt.
Sista matchen för oss var mot Lysekil och det gick rikigt bra för mig. 4 mål blev det men mer kunde det blivit.. Nöjd i alla fall och nu dröjer det till nästa match igen:S


Nu blir det snart att åka hem till mamma och äta våfflor.. mumma!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hehe ja jag förstår dig =)! Men här är den nya bloggen =). Välkommen!!!

2010-03-27 @ 17:38:58
URL: http://nennie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0