05:00

Då ringde min klocka imorse..Inte okej!

I förrgår när jag satt och slappläste i min kalender upptäckte jag till min förvåning att jag skulle jobba idag..Det är tur att jag skriver upp grejer annars hade jag definitivt inte befunnit mig på jobbet idag..

Klämdag som det är, är det inte mycket folk här. Jag och en tjej till kör ordrar i ett behagligt tempo. Då och då stannar man och pratar med någon eller bara filosoferar över livet. Det är tur att det är skitväder ute så man missar inget..

Imorse när jag gick hemifrån luktade det sommar ute och jag blev nästan, men bara nästan sugen på att ta en löprunda:) Nu däremot är det kallt och ruggigt och när jag kommer hem ska jag bara krypa ner i soffan och ta det lugnt.. Jag tror det kallas fredag!


Kommentarer
Postat av: Sofia "den försenade" Blomgren

Vill bara påpeka att på min altan i PARTILLE var det minsann sol och fint väder hela dagen. Jag har till och med fått färg :)

2010-05-15 @ 00:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0