Släktfika

Precis hemkommen efter att varit på fika hos farmor. hon hade bullat upp med massa gott! Bäst att fylla på nu när jag ska springa snart. Sofia och och jag skulle sprungit tillsammans men hon svek mig så nu måste jag springa själv...:(
Eftersom jag hatar att vara ute i skogen alldeles ensam får det bli massa varv runt sjön istället..

Ikväll blir det grillat och Champions League-final hos föräldrarna.

Vad tyckte ni om eurovision igår? Jag tyckte vinnarlåten var riktigt skön! Dock hejade jag på Norge och Cypern.
Surt att få veta att Anna missade en final med 5 poäng! Men nästa år.. DÅ TUSAN SKA VI VINNA!

väntar ivrigt på att få slutbetyget för uppsatsen med..


 För några år sedan.. Snart är det dags för examen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0