SM- helg i Malmö

För några timmar sen kom jag hem efter en helhelg i Malmö med mina föräldrar! Här kommer en sammanfattning:)

Fredag: Framme efter antal timmar i bil. Uppackning och sen kolla stan. Vi lyckas naturligtvis gå vilse men tillslut hittar vi tillbaka.. Hittade flera mysiga affärer där jag bland annat köpte en present till nästkommande helgs festligheter. På kvällen blev det take away som pappa snällt hämtade medan jag och mamma snällt väntade på rummet.

Lördag: Fick reda på att M hade en extra biljett till SM-banketten och att jag gärna fick följa med!! Panik! Hade ju inte direkt planerat kläderna efter detta så det fick bli en runda på stan igen för att hitta passande kläder. Det slutade med succéoutfiten:) Tack mamma och pappa för hjälpen! <3

Matchstart klockan 16:15. Dammatchen var väl ingen höjdare, men herrmatchen desto mer spännande! Synd bara att Drott inte kunde ta hem guldet i år efter en grym säsong! Får hoppas på Drott-Alingsås i final nästa år.

SM-bankett: Helt fantastiskt att få vara på plats tillsammans med så många bra handbollsspelare. ALLA VAR DÄR. Det var god mat, prisutdelningar och diverse fulla landslagsspelare..... Vid två tog jag taxi hem tillsammans med två gamla Kungälvare och somnade gott vid halv tre. Mycket lyckad kväll och jag är otroligt glad över att jag åkte med ner till Kungälv. Handboll är så fruktansvärt kul att kolla på! Allt kan verkligen hända..

                                   

Mina älskade converse som jag                 Klänningen från Zara som jag hade på
fick hem skickade från Umeå                                                              banketten






Dessa sjukt snygga skor köpte jag på DinSko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0