Hurtbulle

Asså shit, vad hände där?

Eftersom jag är en riktig liten hurtbulle tänkte jag ge mig ut i det vackra vädret och springa.. Det var ett tag sedan nu och satsade mer på att överleva än att springa fort.. Grejen var att jag rundan jag tog var liiiite längre än vad jag trodde.. Jag och D gick samma runda för några veckor sedan och den kändes lagom go och platt:)

Grejen är.... grejen är att när man söndagspromenerar och pratar samtidigt med någon man tycker om så går tiden ganska fort och helt plötsligt är man framme.. MEN när man springer själv med sitt eget flåsande i öronen går tiden inte lika fort..

50 minuter senare var jag iaf hemma, så det var ju lätt iaf 8 km?

fett med nöjd.. Detta ska avrundas med lite CORE... 

får se hur länge detta träningsflowet håller i sig..

Om ni vill läsa en riktigt skön blogg, läs jagvillligga.blogspot.com :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0