Förbannade skit!

Här har man gått i en hel månad och lyckats hålla sig undan från alla host och slembaciller, men
så vaknar man idag med halsont och ett huvud som nästan sprängs..
Håller alla mina tummar att det inte är något allvarligt.
Kändes faktiskt lite bättre efter powerwalken med Tobbe, Anna, Kattis, Emma, och Tobbe:)

För nu har man ju INTE tid att vara sjuk...Imorgon är det dagen T, alltså tentatime.. Taggad? Ohja..*NOT*

Ska bli skönt när allt är över och man kan fira helg..

Lördag förmiddag ska jag till Halmstad och kolla när lill-plutten spelar match och sen ska hela familjen bo på hotell och götta oss!:) FEJNT!

Söndag blir det götta i Båstad igen med de som jag lyckas ragga upp:P

Nu ska jag slöplugga lite, sen är det lunch på stan med Tobbe och Anna och sen förhoppningsvis köpa ett par byxor:)

Beställde hem ett halsband i veckan också för att belöna mig själv..:D Köpt på www.nenniedesign.se  

 Beställde en lång kedja och iställer för blå pärla en svart pärla. Ville också ha instansat min familjs förnamn, Kommer på posten idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0