Nystart!

Nu när jag har flyttat ner till Skåneland måste jag ju börja skriva lite blogg igen så nära och kära
därhemma kan hålla koll på mig:)

Dessutom ska ju kusinen flytta till Kanada, men nu kan vi ju läsa varandras bloggar!

Har precis kommit ner igen efter en helg i mitt fina Kungälv.
Fredagen spenderas först med att fika med bästa pappa.. Gött att bara prata av sig lite om allt som händer i livet just nu.. Därefter var det möte med Patrik om ett sponsoravtal och vi lyckades nog ro i land något riktigt bra!

På kvällen skulle Lisa firas och det blev en mysig middag med fina tjejer som man inte träffat på ett tag. Väl hemma blev det lite uppdatering även för mamma och sen däckade jag i säng..

Lördag: Loppis, handboll och bio med hela familjen Tyden-Busck. Filmen var riktigt bra och alltid lika gött när hela klanen är samlad. Bror 1 har ju flyttat in i min lägenhet och bror 2 är i princip aldrig hemma då han både pluggar och tränar i Uddevalla. Kvällen avslutades med tv, middag och mys hemma i soffan:)

Idag har det mest vart slappedag hemma. Tåget gick vid tre så mycket mer än packning, tv och lunch hanns inte med.

Nu har jag packat upp och kommit i fas igen. Laddad för en ny vecka som är fullproppad!

Men först blir det söndagsmys med Tobbe, Hanna, Marcus, Eric och Fanny. GILLA!

 

Tackar min underbara familj för en mysig helg. Älskar er!

 

/Linneatb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0